سینی کابل PVC چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 17

  • تعداد بازدید: 73

  • مدیریت سایت

  • اهمیت استفاده از سینی کابل PVC

    پی وی سی (PVC) نوعی پلاستیک سخت است که به ‌وسیله اضافه کردن روان کننده ‌ها منعطف و نرم می‌شود. کلمه پی وی سی که مختصر همان پلی وینیل کلراید است، نوعی پلاستیک با موارد استفاده نامحدود است.

    از مهمترین نکات مثبت پی وی سی این است که به سادگی سر هم بندی شده و با هزینه پایینی نیز تولید میشود. به همین دلایل بیشتر از ۵۰% پی وی سی تولید شده در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. سینی کابل پی وی سی نیز یکی از انواع محصولاتی است که به وفور در ساختمان سازی از آن بهره میبرند.
    دانستنی های لازم در مورد سینی کابل پی وی سی

    کانال های پی وی سی محفظه هایی از جنس پلی وینیل کلراید هستند. معمولاً دارای سطح مقطع مستطیلی با یک طرف قابل جابجایی در بالا و شکاف هایی در طرفین بوده که برای محافظت، پوشاندن و سازماندهی سیم ها و کابل ها در کنترل پنل ها، تابلوهای توزیع، رک های شبکه و غیره استفاده می گردد.

    کاربرد PVC در سیم کشی پنل مزایایی از جمله فراهم کردن عایق الکتریکی کامل، سیم کشی سیستماتیک و ظاهری خوب و امکان ردیابی و اصلاح سریعتر خطا را دارد.

    سینی کابل پی وی سی در اندازه های متفاوت ۵۰*۸۰ – ۶۰*۱۵۰ – ۶۰*۲۰۰ و ۶۰*۲۵۰ تولید و به بازار عرضه میگردد
    مهمترین ویژگی های سینی کابل PVC

    سینی کابل پی وی سی می تواند بهترین انتخاب ایده آل برای پروژه هایی در محیط های مرطوب و خورنده باشد.
    PVC بدون خوردگی با مقاومت عالی در برابر عوامل شیمیایی و محیط های مرطوب است که به آن عمر طولانی می بخشد.
    در برابر ضربات، بسته به اندازه، مقاومت بالایی تا ۲۰ ژول دارد.
    پی وی سی غیر قابل اشتعال و خود خاموش شونده ی ضد شعله است و در برابر آتش مقاومت عالی دارد.
    نصب، جابجایی و حمل و نقل آن به دلیل وزن سبکی که دارد، آسان است. برش، سوراخ کردن یا اتصال به یکدیگر راحت بوده و آسیب کمی به کابل ها یا آسیب به دست ها وارد می کند.
    سیستمی کامل است که در نسخه های استاندارد یا تقویت شده با پایه سوراخ دار یا بدون سوراخ موجود است.
    ECO – FRIENDLY است. ماده ای ۱۰۰% قابل بازیافت، هم از نظر فیزیکی و هم از نظر شیمیایی است. پی وی سی در طول ساخت خود به انرژی بسیار کمی نیاز دارد.

    در چه مکان هایی میتوان از سینی کابل پی وی سی استفاده کرد؟

    سینی کابل پی وی سی را می توان در محیط های مرطوب و شور (بنادر، تاسیسات دریایی، ایستگاه های تصفیه، آبگرم، استخرها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، پل ها و غیره)، محیط های صنعتی (سایت های شیمیایی یا پتروشیمی، صنایع کاغذ، فرآوری مواد غذایی و …)، بخش های تجاری (محل های ذخیره سازی، پارکینگ، ادارات، کانال های خدمات) و در داخل یا خارج از منزل و در فضای باز به عنوان یک مجموعه کامل ارائه داد و نصب نمود.

    در نهایت

    انتخاب سینی کابل پی وی سی میتواند پشتیبان خوبی برای کابل های شما باشد چرا که علاوه بر مشخصه ها و تعاریف بالا، از ایمنی بالایی به دلیل نارسانا بودن برخوردار است. علت آن به دلیل نوع پلیمری است که در ساخت آن استفاده شده، زیرا کاملاً نارسانا بوده و هیچگونه جریان برقی را از خود عبور نمی دهد.

    1. 1
    2. 2
    دسته‌ بندی‌ ها :

    سینی کابل PVC چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

    اهمیت استفاده از سینی کابل PVC پی وی سی (PVC) نوعی پلاستیک سخت است که به ‌وسیله اضافه کردن روان کننده ‌ها منعطف و نرم می‌شود. کلمه پی وی سی که مختصر همان پلی وینیل کلراید است، نوعی پلاستیک با موارد استفاده نامحدود است. از مهمترین نکات مثبت پی وی […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    آخرین مقالات

    مقالات بیشتر
    فناوران سولار شبکه (سهام خاص)
    شرکت فناوران سولار شبکه, مفتخر است با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه تولید و تأمین تجهیزات مدیریت کابل (Cable Management) شامل سبد کابل ( استیل و گالوانیزه و …) ، سینی کابل ، نردبان کابل و کف کاذب با تایل فولادی، با بهترین شیوه , کالا و خدمات مورد نیاز مشتریان در این زمینه ها را فراهم نماید. این شرکت توان خود را از نظر کیفی و کمی در تامین تجهیزات و ملزومات تاسیسات برق و دیتا در بسیاری از پروژه های صنعتی ، تجاری ، انفورماتیکی ( دیتا سنترها) به اثبات رسانده و در این راستا افتخار ارائه خدمت به شرکتها و سازمانهای متعدد را در کارنامه خود دارد.
    راه های ارتباطی

    دفتر فروش

    تهران، نارمک، خیابان شهید مدنی، جنب مترو فدک، مجتمع تجاری پالمیرا، واحد 609

    شماره تلفن

    02177851696

    ایمیل رسمی

    Info@SolarNetco.com

    ایمیل دوم

    SolarShabakeh@Gmail.com

    تماس تلفنی