معرفی سبد کابل (Wire Mesh Cable Tray)

  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 17

  • تعداد بازدید: 69

  • مدیریت سایت

  • امروزه کاربردهای سبد کابل رو به گسترش میباشد و این به دلیل ویژگیهای خاص این محصول است که به طور اجمال به شرح ذیل میباشد:

    سبکی وزن در عین استحکام و ضریب ایمنی بالا در محافظت از کابلها با استفاده از شبکه ای از مفتول های فولادی.
    آسانی و راحتی مدیریت و مرتب کردن کابلها به نحوی که دسته بندی کابلها و اتصال آنها به شبکه مفتولی به سهولت انجام شده و امکان تغییر در آرایش کابلها بعد از کابل کشی و امکان ورود و خروج مسیرهای کابل در هر نقطه از مسیر فراهم میباشد.
    انعطاف پذیری بالا ، به دلیل ساختار مشبک و مفتولی آن، به سادگی میتواند انواع خم، پیچش، تغییر ارتفاع و تغییر مقطع را انجام داد و فرمی کاملا منعطف در پیاده سازی دارد.
    جهت اتصال سبد با عرض های مختلف به یکدیگر یا اتصال و زانویی سبد ها، نیازی به قطعات از پیش سفارش داده شده یا اتصالات جوشی نمیباشد و تنها با خم نمودن و یا برش مفتولها و بستن آنها با پیچ و بستهای مخصوص، امکان ایجاد هر شکل مطلوبی امکان پذیر و قابل پیاده سازی خواهد بود.
    بستها پایه ها ، ساپورتها ، قطعات هم بندی و اتصالات مربوط به سبد کابل بسیاد ساده و استفاده از آنها سریع و آسان میباشد.

    دسته بندی و انواع سبد کابل:

    سبد کابل از نظر مقاومت در برابر خوردگی در انواع ذیل ارائه میگردد:

    سبد کابل با پوشش رنگ الکترواستاتیک ( کاربرد در محیطهای داخلی و کاملاً عاری از رطوبت مانند سرور روم ها و اماکن اداری)
    سبد کابل با پوشش گالوانیزه سرد ( کاربرد در محیطهای داخلی و با حداقل رطوبت مانند دیتا سنترها و سرور روم ها و تاسیسات برق صنایع و اماکن اداری و تجاری ، انبارها و … )
    سبد کابل با پوشش گالوانیزه گرم ( کاربرد در محیطهای خارجی و یا مرطوب مانند تاسیسات کارخانه ها ، نیروگاه ها و تونل ها و …)
    سبد کابل استیل 304 ( کاربرد در محیطهای خارجی و یا دارای رطوبت بالا مانند تاسیسات بندری و کارخانه های مواد غذایی و …)
    سبد کابل استیل 316 ( کاربرد در محیطهای صنعتی با رطوبت بسیار زیاد مانند اسکله ها و سکوهای نفتی و یا صنایع دارای محیط اسیدی و …)

    ابعاد سبد کابل:

    سبد کابل با عرض هایی از 50 میلیمتر الی 600 میلیمتر و عمق 30 الی 150 میلیمتر ارائه میگردد. (به جدول ابعاد در کاتالوگ مراجعه نمایید)

    قطر مفتول های به کار رفته در شبکه مش سبدها عبارتند از 3 ، 4 ، 5 و 6 میلیمتر که بسته به ابعاد سبد و استحکام مورد نیاز استفاده میگردند.

    کلیه سبدهای تولیدی این شرکت ، دارای فواصل مفتولها به صورت استاندارد (فاصله مفتول های عرضی 100 میلیمتر و فاصله مفتولهای طولی 50 میلیمتر) میباشند.

    سبد های کابل در دو طول استاندارد 2 و 3 متری تولید و ارائه میگردد

    1. 1
    2. 2
    دسته‌ بندی‌ ها :

    معرفی سبد کابل (Wire Mesh Cable Tray)

    امروزه کاربردهای سبد کابل رو به گسترش میباشد و این به دلیل ویژگیهای خاص این محصول است که به طور اجمال به شرح ذیل میباشد: سبکی وزن در عین استحکام و ضریب ایمنی بالا در محافظت از کابلها با استفاده از شبکه ای از مفتول های فولادی. آسانی و راحتی […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    آخرین مقالات

    مقالات بیشتر
    فناوران سولار شبکه (سهام خاص)
    شرکت فناوران سولار شبکه, مفتخر است با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه تولید و تأمین تجهیزات مدیریت کابل (Cable Management) شامل سبد کابل ( استیل و گالوانیزه و …) ، سینی کابل ، نردبان کابل و کف کاذب با تایل فولادی، با بهترین شیوه , کالا و خدمات مورد نیاز مشتریان در این زمینه ها را فراهم نماید. این شرکت توان خود را از نظر کیفی و کمی در تامین تجهیزات و ملزومات تاسیسات برق و دیتا در بسیاری از پروژه های صنعتی ، تجاری ، انفورماتیکی ( دیتا سنترها) به اثبات رسانده و در این راستا افتخار ارائه خدمت به شرکتها و سازمانهای متعدد را در کارنامه خود دارد.
    راه های ارتباطی

    دفتر فروش

    تهران، نارمک، خیابان شهید مدنی، جنب مترو فدک، مجتمع تجاری پالمیرا، واحد 609

    شماره تلفن

    02177851696

    ایمیل رسمی

    Info@SolarNetco.com

    ایمیل دوم

    SolarShabakeh@Gmail.com

    تماس تلفنی