سبد کابل با پوشش گالوانیزه سرد

سینی کابل با پوشش گالوانیزه سرد :

پر استفاده‌ترین نوع پوشش دادن به  این نوع از سینی‌های کابل، گالوانیزه کردن آن است. این نوع پوشش معمولا  نسبت به سایر هم نوعان خود ارزان‌تر و مناسب‌تر است، در برابر گستره وسیعی از مواد شیمیایی پیرامون مقاومت خوبی دارد و اگر به آن خدشه یا خراشی وارد شود یا شکافی بر روی بدنه آن ایجاد شود، از قابلیت خود ترمیمی برخوردار بوده و صدمه‌ای به آن وارد نخواهد شد.

فولاد به کار برده شده برای تولید این نوع از سینی‌ها به وسیله پروسه الکترولیز کردن و از طریق شناور شدن سینی در یک حمام نمک و روی پوشش داده می‌شود. ترکیبی از کربنات، هیدروکسید و اکسید روی یک روکش محافظ برای نگهداری از روی ایجاد می‌نمایند، استقامت در مقابل زنگ زدگی به صورت مستقیم به قطر پوشش و میزان سختی پیرامون به کار برده شده در سینی مرتبط است.

پیش گالوانیزه

از دیگر انواع پوشش مورد استفاده در سینی‌های کابل می‌توان به پیش گالوانیزه کردن اشاره کرد.‌ پیش گالوانیزه با گذر از کویل فولاد به واسطه فلز مذاب روی به وجود می‌آید. پس از آن این کویل به میزان مدنظر برش داده شده و تولید می‌شوند.

نواحی که معمولا در زمان تولید به وسیله روی پوشش داده می‌شوند، همانند مناطقی که با برش و جوش پوشش دهی نمی‌شوند، مانند یک آنود برای پشتیبانی عمل می‌کند. در زمان جوشکاری بخش کوچکی که به صورت مستقیم تحت تاثیر حرارت جوشکاری قرار گرفته است، عاری از هر نوع آلودگی بوده ولی همان پروسه خود ترمیمی اتفاق می‌افتد.

فناوران سولار شبکه (سهام خاص)
شرکت فناوران سولار شبکه, مفتخر است با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه تولید و تأمین تجهیزات مدیریت کابل (Cable Management) شامل سبد کابل ( استیل و گالوانیزه و …) ، سینی کابل ، نردبان کابل و کف کاذب با تایل فولادی، با بهترین شیوه , کالا و خدمات مورد نیاز مشتریان در این زمینه ها را فراهم نماید. این شرکت توان خود را از نظر کیفی و کمی در تامین تجهیزات و ملزومات تاسیسات برق و دیتا در بسیاری از پروژه های صنعتی ، تجاری ، انفورماتیکی ( دیتا سنترها) به اثبات رسانده و در این راستا افتخار ارائه خدمت به شرکتها و سازمانهای متعدد را در کارنامه خود دارد.
راه های ارتباطی

دفتر فروش

تهران، نارمک، خیابان شهید مدنی، جنب مترو فدک، مجتمع تجاری پالمیرا، واحد 609

شماره تلفن

02177851696

ایمیل رسمی

Info@SolarNetco.com

ایمیل دوم

SolarShabakeh@Gmail.com

تماس تلفنی